Manon’s jaaroverzicht 2016

Wauw, over een week proosten we alweer op het nieuwe jaar. Een jaar lijkt telkens wel sneller voorbij te gaan. De hoogste tijd voor een terugblik op afgelopen jaar.

Reisjaar 2016
In tegenstelling tot de afgelopen jaren heb ik het in 2016 een heel stuk rustiger aan gedaan qua reizen. Dat heb ik heel bewust gedaan. Het was voor mij  privé namelijk heel druk met veel nieuwe ontwikkelingen, waar ik mijn aandacht en tijd in moest steken. En eerlijk is eerlijk, veel reizen is fantastisch maar het betekent wel dat je stukken minder tijd hebt om je andere beslommeringen op orde te hebben. Desalniettemin heb weer hele mooie plekjes mogen ontdekken en keihard genoten van alle reisavonturen.

Manon's jaaroverzicht 2016
Persoonlijk jaar 2016
Zoals gezegd was het op persoonlijk vlak een super druk jaar. Gelukkig wel met allemaal leuke en spannende dingen, maar echt behoorlijk druk.

• In de zomer is onze nieuwbouwwoning opgeleverd! Veel klussen en verhuisstress…
  • De badkamerverbouwing in onze oude woning, zodat het huis er spik en span uitzag om te gaan verhuren aan expats. Lees: een boel geregel en overal stof in huis…
  • Diverse nieuwe projecten in het bedrijf dat ik samen met m’n vriend run.
  • De koop van ons kantoorpand. En dat was met toch een uitputtend proces! Pfff… Het kopen van een woning is peanuts vergeleken bij het proces dat je moet doorlopen als je zakelijk vastgoed wil kopen. Man man was ik blij toen we eindelijk bij de notaris zaten.
  • En natuurlijk het aller aller mooiste van 2016; dat  er een mini mensje in mijn buik groeit. ♥♥♥

2017
Komend jaar wordt pas echt een spannend jaar! Wat zeg ik…zelfs een hele nieuwe levensfase. Laat dat kleintje straks maar lekker komen. #zinin Oh en mijn eerste reis staat ook al vetgedrukt in m’n agenda:) Zaterdag 7 januari stap ik in het vliegtuig naar Senegal.

Ik wens je een liefdevol, reislustig en bovenal gezond nieuw jaar!

Manon

You can follow us on BlogLovinFacebookInstagram & Twitter

Geschreven door Manon

"Never ending wanderlust. Always on the hunt for adventure. Made for the sun. Loves to dance. A huge crush on sports, food & wine."

Laat een reactie achter

* Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.